Lynx Vuoden

Suunnistuskoulu
lapsille
Lisätiedot!

Tiedote ulkoilijoille ja opastus muille ulkoilualueille

Kirkkonummelainen suunnistusseura Lynx järjestää Meikon alueella Uudenmaan aluemestaruuskilpailut 22.–23.8.2020. Autot pysäköidään Meikon ulkoilualueelle johtavan tien varteen, mikä ruuhkauttaa Myllykyläntien ja Korsolammentien eikä Meikon pysäköintialueille pääsee ajamaan. Auton voi pysäköidä tien varteen maksamalla parkkimaksun, jolla katetaan tienhoitokunnan perimät maksut.

Suosittelemme ulkoilemaan Meikon sijaan esimerkiksi Veikkolassa (Nuuksion kansallispuiston etäläosassa), Kauhalassa, Linlossa, Porkkalassa, Kopparnäsissä tai Palakoskella, joista löydät lisätietoa sivun alaosasta. Kaikki niistä ovat upeita ulkoilumaastoja.

Tervetuloa kokeilemaan kuntosuunnistusta Meikon maastoon tiistaina 25.8. Kuntosuunnistus maksaa aikuisilta 8 € ja alle 19-vuotiailta 3 €. Samalla saat omaksesi alueen suunnistuskartan

Pahoittelemme kilpailuviikonlopusta aiheutuvaa haittaa, ja toivotamme nautinnollista ulkoiluviikonloppua!

Ulkoiluvinkkimme

VEIKKOLA (NUUKSION KANSALLISPUISTO)

Nuuksion kansallispuiston tunnetuimmat alueet ovat usein täynnä, mutta lounaisella portilla Pohjois-Kirkkonummen Veikkolassa, noin 20 minuutin ajomatkan päässä Meikosta on harvoin ruuhkaa. Linkki kansallispuiston Veikkolan pysäköintialueelle >>. Navigointiosoite: Soidentaantie 4, Kirkkonummi.

KAUHALA

Harvan tuntema upea Kauhalan ulkoilualue sijaitsee vain reikun vartin ajomatkan päässä Meikosta. Linkki Kauhalan pysäköintialueelle >>. Navigointiosoite: Forsgårdintie 29, Kirkkonummi

LINLO

Linlo on Kirkkonummen kunnan ulkoilualue, ja Linlon uusi silta on nyt valmistunut. Linkki Linlon pysäköintialueelle >>. Navigointiosoite: Linlontie 136, Kirkkonummi

PORKKALANNIEMI

Porkkalanniemessä on useita ulkoilualueita, kuten Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen ulkoilualue. Linkki Porkkalanniemen pysäköintialueelle. Linkki Porkkalanniemen pysäköintialueelle >>. Tullandintie 185, Kirkkonummi.

KOPPARNÄS-STÖRSVIK

Kopparnäs-Störsvik Siuntion ja Inkoon rajalla meren äärellä on niin ikään Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen alue. Linkki Störsvikin pysäköintialueelle >>. Navigointiosoite: Kolaholmen 100, Siuntio

PALAKOSKI

Palakosken ulkoilualue sijaitsee aivan Kirkkonummen ja Vihdin rajalla. Myös Palakoski on Uudenmaan virkistysalueyhdistyksen alue. Linkki Palakosken pysäköintialueelle >>. Navigointiosoite: Palojärven metsätie 416, Vihti